Modalități de livrare și retur

Livrarea produselor se face oriunde in tara, prin intermediul partenerilor nostri, ce ofera servicii de curierat rapid.

Ne rezervam dreptul de a efectua onorarea comenzilor doar dupa contactarea clientilor si confirmarea disponibilitatii produselor in stocul propriul sau in stocul furnizorilor.

Livrarea bunurilor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei si se va accepta doar o singura adresa de livrare pentru fiecare comanda. In situatia in care vreunul dintre produsele dorite nu se regaseste in stoc, Clientul va fi informat de indata despre acest lucru.

Costul perceput de firma de curierat va fi suportat de Client. Livrarea prin curierat rapid, se face la un cost de livrare fix, de 25 lei pentru comenzi cu valoare mai mica de 600 de lei cu TVA inclus si GRATUIT pentru comenzile de peste 600 lei cu TVA inclus.  Facem tot posibilul pentru a mentine acest cost de livrare cat mai mic, insa pot exista zone mai greu accesibile sau produse voluminoase pentru care CURIERUL poate percepe un cost suplimentar, indiferent daca depasesc valoarea de 600 de lei cu TVA inclus. In astfel de situatii va vom contacta telefonic si ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile fara acordul prealabil exprimat de client.

Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul www.horecadistribution.ro se realizeaza prin intermediul serviciului de curierat, intre 1-5 zile de la confirmarea si expedierea comenzii prin curier.

Termenul de livrare este in functie de destinatia fiecarui colet si momentul lansarii comenzilor:

  • Comenzile inregistrate de luni pana joi, vor fi predate curierului in ziua inregistrarii.
  • Comenzile inregistrate vineri, sambata si duminica vor fi predate curierului luni.
  • Programul de livrare este stabilit de firma de curierat, intervalul general fiind:
    – luni – vineri intre orele 9 si 17.
    – sambata intre orele 9 si 13.

Livrarea coletului se face la adresa mentionata de client in momentul plasarii comenzii. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni, dupa ce va fi reluata legatura cu acesta. In cazul in care livrarea nu se poate face nici a doua oara, comanda va fi anulata automat, iar coletul va fi returnat la sediu. In cazul in care clientul doreste sa reia aceeasi comanda, va fi nevoit sa suporte costul integral al livrarii, indiferent de valoarea produselor cumparate.

Clientul poate sa ceara oricand o copie a facturii fiscale, care va fi trimisa pe adresa de e-mail a clientului.

Receptia coletelor se face in prezenta reprezentantului firmei de curierat, iar coletul se poate deschide doar dupa achitarea rambursului. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare.

SC Horeca Distribution SRL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate si confirmate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de SC HORECA DISTRIBUTION SRL care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Bunurile  livrate de www.horecadistribution.ro sunt conforme cu specificatiile de pe site.

Politica de retur

Pot sa returnez produsele comandate?

Produsele comandate pot fi returnate in aceeasi stare in care au fost receptionate (fara sa fie deteriorate, faca ca ambalajele sa fie deschise), in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara obligatia invocarii vreunui motiv.

Produsul precum si ambalajul returnat trebuie sa nu fie deterioarat, nu trebuie sa prezinte urme de utilizare si trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite de catre client, precum si in acelasi ambalaj.

In cazul in care ati comandat mai multe produse si doriti sa returnati doar o parte din ele, va va fi rambursata suma echivalenta produsului/produselor retrunate si taxa de livrare calculata proportional cu numarul produselor.

Conform ART.14 din OUG 34/2014, costurile aferente livrarii produselor returnate catre S.C. HORECA DISTRIBUTION S.R.L.  va revin dumneavoastra in totalitate.

Exista si produse pe care nu le pot returna?

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  1. produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
  2. produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
  3. produse care au fost folosite de Cumparator (ex.au fost desfacute, folosite la ambalarea diferitelor produse etc.).
  4. produse care nu sunt intacte
  5. continutul pachetului este incomplet
  6. produse care au fost deteriorare si nu mai arata ca noi
  7. produse care au fost uzate
  8. starea produselor nu permite recomercializarea lor

Pot schimba un produs comandat?

Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Daca esti interesat de alte produse, poti plasa o noua comanda. In paralel, poti returna produsul pe care nu il mai doresti.

Cum returnez prin curier?

Pentru a returna un produs prin curier, urmeaza pasii de mai jos:

Trimite un e-mail la adresa comenzi@horecadistribution.ro, cu subiectul “Retur”.

Vei primi banii inapoi intr-un cont bancar, pentru care iti vor fi cerute datele.

E important sa stii ca un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, te rugam sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda. Trebuie sa mai stii ca fiecare retur trebuie sa corespunda coletului pregatit de tine pentru ridicare. Ce presupune asta? Produsele de retur trebuie sa se regaseasca in coletul de returnat. In situatia in care curierul va regasi alte articole, va refuza preluarea pachetului, iar procesul de retur va fi intarziat.

Ce documente folosesc pentru a trimite un colet retur?

Nu ai nevoie de nici un document. Este suficient sa trimiti un e-mail si sa te asiguri ca produsul respecta conditiile de retur: sa fie intact, sa se afle in ambalajul original, sa nu fie deteriorat. Ne rezervam dreptul de a refuza orice produs ce nu mai poate fi comercializat.

Pe ce adresa expediez coletul returnat?

Coletul trebuie returnat la adresa: B dul Biruintei nr 101, Pantelimon, Ilfov.

In cat timp pot returna un produs?

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora prin curier.

In cat timp imi primesc banii inapoi?

Dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul specificat de tine în e-mailul de retur. Banii vor fi vizibili in contul tau in maximum 14 zile calendaristice, in functie de timpul de procesare al bancii.

Cat ma costa returnarea unei comenzi?

Returul unei comenzi este suportat de catre expeditor/persoana care solicita returul. Tariful este stabilit de catre curier.

Autentificare

Parola uitata?